Kawaii Blog!


Hello!
Hai , Assalamualaikum . Aina Nia here , Welcome to my blog .. do follow here and leave your footsteps here ! :)

Tagboard!


Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Timi and Nisha
Re-Edit:Saadah
Help: Atiqah
Hari Kebosanan =_=
Saturday 8 December 2012 | 17:59 | 0 comments

Assalamualaikum,kamu semua.Apa khabar?Saya di sini sihat walafiat.Kamu semua bosan tak.Saya pun bosan juga.Tak buat apa-apa pun.nak pergi tuisyen rasa malas juga.Sebab tahun depan saya akan ambil ujian iaitu SPM.Haah...bosan sangat.Kalau saya balik kampung kat Kelantan dan Terengganu tak lah bosan sangat.Baju sekolah dah beli,alat tulis,beg dan lain-lain pun belum beli..Kamu semua dah beli ke baju sekolah,kasut,alat tulis dan kelengkapan sekolah..Dah la tak lama lagi sekolah.cepatnya masa berlalu.Saya nak letak gambar rilakkuma ini.Kamu semua minat tak patung rilakkuma.Ada yang tahu,ada yang tak tahu apa itu patung rilakkuma..Haah ini nak letak gambar rilakkuma ini                                                   
            


Older Post | Newer Post
Navi
BLOG TWITTER BLOGSKINS