Kawaii Blog!


Hello!
Hai , Assalamualaikum . Aina Nia here , Welcome to my blog .. do follow here and leave your footsteps here ! :)

Tagboard!


Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Timi and Nisha
Re-Edit:Saadah
Help: Atiqah
Ramadan Yang Ketiga ◕‿◕
Monday 23 July 2012 | 05:28 | 0 comments

Assalamualaikum..korang semua..Kamu semua puasa x.Kalau x puasa x dapat duit raya.Hari nie saya kurang sihat..Asyik selesema je dari semalam hingga hari ini..dahlah keluar hingus pulak..x berapa selesa langsung.dah tu tido dalam kelas itupun sakit selesema..nasib baik makan panadol soluble.masa nak minum mcm air 100 plus pulak.dah minum tu masih keluar hingus..adoiii..kita beralih cerita lain..hmmm cerita yang saya dapat kerja kat koperasi..Saya dan Laniey nak sangat kerja kat koperasi tapi entahlah pulak cikgu Loh tu..saya terdengar berita oleh Nurul yang sudah lama bekerja kat koperasi.Kalau kerja kat koperasi ade gaji x silap saya sehari RM2.tapi ikut jadual lah..pastu ade baju utk org yang bekerja kat koperasi.dan lagi best ialah lawatan kat luar sekolah.Saya pun ade dengar jugaklah kelas paling bersih boleh pergi lawatan ke Kuching.Betul ke..dah la..setakat ini saja cerita ini..Kalau nak apa2 call me ye..Assalamualaikum..


Older Post | Newer Post
Navi
BLOG TWITTER BLOGSKINS