Kawaii Blog!


Hello!
Hai , Assalamualaikum . Aina Nia here , Welcome to my blog .. do follow here and leave your footsteps here ! :)

Tagboard!


Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Timi and Nisha
Re-Edit:Saadah
Help: Atiqah
Blog Baru Yang Kedua ◕‿◕
Monday 16 July 2012 | 00:54 | 0 comments

Assalamualaikum..dan salam sejahtera.Ini blog yang kedua.Blog pertama dah buang dah sebab tak berapa minat warna biru.Tetapi saya lebih suka warna pink.Tengoklah blog saya penuh warna pink dan serta juga kilat my background.Tapi kamu semua jangan jeles ye dengan blog saya ni.Saya nak ucap terima kasih dengan Saadah kerana tolong buatkan blog saya ni.Lenguh nye taip citer nie.Tak lama lagi bulan puasa.Korang semua jangan ponteng puasa tau..kena banyak beribadat dan juga membuat amal jariah pada bulan puasa.korang tahu bila mula puasa.Haa ni saya nak beritahu bila mula kita puasa iaitu jatuh hari sabtu (21.07.12).itupun ayah beritahu saya .Umi saya pun dah buat biskut raya,kata umi dia mahu beribadat pada bulan puasa tak mahu buat kerja lain pada bulan puasa.Korang semua  dah ade baju raya ke atau belum beli baju raya.Dah penat tulis citer nie..nanti kita jumpa lagi ya..Assamulaikum..


| Newer Post
Navi
BLOG TWITTER BLOGSKINS