Kawaii Blog!


Hello!
Hai , Assalamualaikum . Aina Nia here , Welcome to my blog .. do follow here and leave your footsteps here ! :)

Tagboard!


Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Timi and Nisha
Re-Edit:Saadah
Help: Atiqah
Berita Baik Dan Berita Buruk ◕‿◕
Monday 30 July 2012 | 00:28 | 0 comments

Assalamualaikum korang semua..sihat x.kalu x sihat pegi klinik ye..dah beberapa hari yang lepas dah baik sangat.minggu depan ade exam..ni x syoknye. Haaa saya nak cerita pasal berita baik n buruk..nak dengar berita baik ke buruk dulu..hmmm saya nak mulakan berita buruk dulu ekkk jangan menangis ye tengok cerita buruk nie..Berita buruk ialah saya x pose hari nie dari hari ahad minggu lepas sebab ape saya x puasa sebab ABC...hahaaa korang tahu apa itu ABC..kalu tahu jangan beritahu kat org lainye..kalu x tahu apa itu ABC cari kamuslah...Saya dah beritahu berita buruk sekarang ini masanye ialah BERITA BAIK ◕‿◕ tgk tu sya dah senyum sebab ape sebab berita baik..ape berita baik ialah saya dah dapat kerja kat koperasi..lah..Esok,saya kena kerja kat koperasi dengan Laniey.Cikgu Loh dah beritahu bahawa saya boleh kerja kat koperasi masa Sains Sukan..Sukanye saya..sampai hampir naik gila ade lah..Dah la setakat ini saje cerita baik n buruk..Dan lg satu Selamat Berbuka Puasa n Selamat Bersahur kepada umat Islam yg sedang berpuasa..Kalu nak pegi Bazar tu jangan lupa ajak saya pegi Bazar ye..Asssalamulaikum..


Older Post | Newer Post
Navi
BLOG TWITTER BLOGSKINS